24 października 2011

Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznan

Od jakiegoś czasu miasto Poznań (POZnan*) stawia na promocję poprzez spoty video. Na przestrzeni dwóch lat można znaleźć kilka filmików promocyjnych miasta Poznań. Jestem ciekaw jak w rzeczywistości przekładają się one na promocję miasta i podnoszenie atrakcyjności stolicy Wielkopolski. Może jakaś agencja marketingowa pokusi się o badania w tym temacie. A przede wszystkim zestawienie budżetu tychże kampanii do osiągniętych rezultatów...
(A wy jak oceniacie taki sposób promocji miasta przed EURO?)
Poniżej ostatni z filmików promujących dotyczący zbliżającego się EURO: "Poznań Come & Enjoy - UEFA EURO 2012"




Oficjalna informacja o akcji promocyjnej ze strony www.poznan.pl:

Poznaniacy gratulują finalistom UEFA EURO 2012™

Ruszyła nowa kampania promocyjna Miasta Poznania w kontekście UEFA EURO 2012™. Nakręcony z tej okazji spot promocyjny oraz reklamy prasowe pojawią się w najważniejszych mediach w europejskich krajach. Mieszkańcy Poznania gratulują kibicom drużyn narodowych zakwalifikowanych do UEFA EURO 2012™ i zapraszają do Poznania.

Najnowsza kampania promocyjna Miasta Poznania nawiązuje do zakończonych we wtorek, 11 października 2011 r., eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Reklama adresowana jest do kibiców reprezentacji narodowych, które już zdołały zakwalifikować się do UEFA EURO 2012™. Przygotowana kreacja pojawi się w prasie w Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Gratulacje składane przez mieszkańców Poznania zobaczą między innymi czytelnicy takich tytułów, jak Kicker, Der Spiegel, Suddeutsche Zeitung, SportBild, Corriere Dello Sport, La Gazzetta dello Sport, De Telegraaf, La Repubblica, El Pais, Marca czy As. Reklamie w prasie towarzyszyć będzie 30-sekundowy film, którego emisja planowana jest w TV oraz na najpopularniejszych sportowych portalach internetowych w tych krajach oraz w portalach Google, YouTube i Facebook. Kampania wystartowała 12 października i potrwa do 6 listopada.
W tej kampanii składamy w imieniu mieszkańców miasta gratulacje najlepszym drużynom eliminacji do przyszłorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Obok wyrazów uznania, poznaniacy wysyłają do kibiców pięciu reprezentacji pozytywny komunikat "Come and Enjoy UEFA EURO 2012 in Poznań." To zaproszenie do zapoznania się z tym, co miasto ma najlepszego do zaoferowania dla odwiedzających je osób - argumentuje Prezydent Poznania Ryszard Grobelny.

Film składa się z 9 scen z udziałem mieszkańców Poznania w różnych sytuacjach. Każda wygląda jak obraz, w którym plastyka odgrywa bardzo ważną rolę. Rytm filmu jest zróżnicowany poprzez połączenie różnych technologii i technik kręcenia. Uzyskana dynamiczność obrazu daje wrażenie nowoczesności, świeżości i różnorodności.
W każdej ze scen występuje inny poznaniak. Każdy ma na sobie element z napisu "Congrats! Come and Enjoy UEFA EURO 2012™ In Poznan'. Śmiech pomieszany jest z powagą, uczucie z dystansem, energia ze statyką. Każdy z bohaterów na swój sposób zaprasza do Poznania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...